Գարնանային սննդակարգ. սկսեք ամրացնել իմունիտետը - Օգտակար խորհուրդներ կանանց - kananc ankyun - Каталог статей - FOR YOU
Понедельник, 2017-01-23,11:11 PM
Приветствую Вас Гость | RSS

все для вас

Категории раздела

Форма входа

HARCUM

ձեր սեռը
Всего ответов: 612




  • скачать через торрент бесплатно большим скоростом
  • Каталог статей

    Главная » Статьи » kananc ankyun » Օգտակար խորհուրդներ կանանց

    Գարնանային սննդակարգ. սկսեք ամրացնել իմունիտետը
    Գարնանային սննդակարգ. սկսեք ամրացնել իմունիտետը


    Վաղուց ժամանակն է անցնելու գարնանային մթերքներով ճաշացանկի: Օրգանիզմն այս շրջանում փոփոխությունների կարիք ունի. պետք չէ նրան առաջարկել նույնը, ինչ, ասենք, մեկ ամիս առաջ: Դիետոլոգները խորհուրդ են տալիս հանել ճաշացանկից այն ամենը, ինչի կարիքը օրգանիզմն ունի հատկապես ձմռանը: Օրինակ, ամեն տեսակ խավարտների (гарнир) փոխարեն օգտագործեք ավելի շատ բանջարեղենով աղցաններ:

    Գարնանն առավել առողջարար է ծանր կերակուրներից հրաժարվելը: Հնարավորինս քչացրեք յուղոտ մսեղենի, կենդանական յուղի ու շաքարի քանակությունը ճաշացանկում: Օգտագործեք ցածր յուղայնությամբ կաթնամթերք. այն նաեւ օրգանիզմը մաքրող նշանակություն ունի:

    Աշխատեք ավելի քիչ օգտագործել նաև տարաբնույթ աղեր, կծու և թթու համեմունքներ: Դրանք փոխարինեք թարմ կանաչեղենով:
    Ինչպես նաև պետք է խուսափել այն մրգերից ու բանջարեղեններից, որոնք կարող են ալերգիկ ռեակցիաներ առաջացրել. սա ռիսկային սեզոն է: Խորհուրդ է տրվում օգտագործել Ձեր բնակավայրին բնորոշ մրգեր եւ բանջարեղեն, այսինքն՝ տեղական. դա նվազեցնում է ալերգիկ ռեակցիաների ռիսկը:













    ladynews.am

     
    Категория: Օգտակար խորհուրդներ կանանց | Добавил: ArMen (2012-05-26)
    Просмотров: 690 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]

    Поиск

    Мини-чат

    200

    Hravirir @nkernerit


    Вверх